مورگان 20000
نوشته شده توسط : karimi

مورگان 20000

 

 

مورگان 20000مورگان 20000

مقدمه

دستگاه مورگان 20000 یکی از جدیدترین توسعه ها در زمینه فلزیاب پالسی می باشد. این دستگاه از حساس ترین و مطمن ترین فلزیاب هایی است که در حال حاضر موجود می باشد. این دستگاه حاصل سال ها تلاش های زیادی برای ساختن این مدل دستگاه شده است از جمله امکان طبقه بندی فلزات نیز فراهم شده است.

دستگاهی می باشد که جهت کشف هر گونه هدف فلزی مدفون شده در اعماق زمین یا داخل دیوارها و لا به لایmorgan 20000

صخره ها یا در آب (با لوپ 50 ضد آب) مورد استفاد قرار می گیرد. این دستگاه طوری طراحی شده که می توان از لوپ های بزرگ و کوچک استفاده کرد. لوپ های بزرگ توانایی ردیابی و کشف اشیا فلزی بزرگ در عمق های زیاد را دارند.

به دلیل میدان مغناطیسی قوی و رسوخ کننده در عمق که توسط دستگاه تولید می شود. لوپ های کوچک ترجیحا برای یافتن اشیا کوچک فلزی از قبیل سکه طلا و تکه های کوچک فلزات گران بها کاربرد دارند که البته در حالت تفکیک بیشتر خودنمایی می کنند.

 

 

 

مورگان 20000مورگان 20000

 

 

فواید

دستگاه مورگان  20000  با استفاده از پیشرفته ترین قطعات الکترونیک دنیا به صورت دیجیتال عمل می کند. و در نوع خود منحصر به فرد می باشد. این دستگاه توسط میکروکنترولرهای پیشرفته به تجزیه و تحلیل سیگنال ها می پردازد. و اهداف واقعی را از غیر واقعی تشخیص می دهد.

لوپ های بزرگ تا عمق 8.5 متر را کاوش می کنند. که این برد بلند فقط از طریق سیستم پالسی امکان پذیر است. این دستگاه قادر به یافتن مکان شی فلزی در هوا به همان اندازه ای که در زمین قادر است می باشد. جلوه های خاص این دستگاه شامل حساسیت و ثبات بالا به همراه استفاده و کارایی آسان و ساده می باشد. برای به وجود آوردن این امکانات کلید بالانس اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

مسایلی که کاربران حرفه ای با آن سرو کار دارند عبارتند از

1.تفکیک دقیق با حداقل افت برد در زمان تفکیک

2.حساسیت بالاتر نسبت به طلا در مقایسه با دستگاه های هم ردیف خود

3.ثبات و پایداری و اطمینان به دستگاه  در شرایط مختلف زمین و آب و هوا

4.دکمه تنظیم کردن اتوماتیک دستگاه

5.عملکرد دستگاه در آب حفره ها غارها شکاف ها و ….

6.راحت بودن استفاده از دستگاه و تنظیم آن

7.دارا بودن گزینه هایی در کنترل حالت (MODE از قبیل فرکانس کار حساسیت حذف ذرات ولوم صدای دیجیتال حالت تفکیک)

8.کارکرد در زمان طولانی (حدود 8 ساعت)

9.قابلیت شارژ سریع باطری دستگاه (حدود 2ساعت)

10.کلید چک کننده شارژ باطری

لوازم اصلی دستگاه MORGAN 20000

  1. یونیت اصلی
  2. کیف چزمی یونیت
  3. شارژ باطری
  4. لوپ 50 سانتی متری
  5. باطری داخلی لیتیومی
  6. فریم پلیکانی 1.1(لوپ یک متر در یک متر) و بندهای مربوطه
  7. کیف برزنتی مخصوص حمل دستگاه و کلیه متعلقات
  8. هدفون
  9. کیف برزنتی فرم پلیکایی
  10. دسته لوپ
  11. پیچ و مهره پلاستیکی و واشر
  12. دفترچه راهنما

لوازم جانبیMORGAN 20000

  1. لوپ یونیورسال (کابل 8 متری )
  2. لوپ 25 سانتی متری

نحوه کارکرد با کلید های پنل جلو

1 .کلید روشن و خاموش   (ON/OFF)

بانگه دشتن کلید به مدت 2 ثانیه دستگاه روشن می شود. و شماره سریال برای 3 ثانیه نمایان می شود و سپس ENTER PASSWORD قابل مشاهده است. که با وارد کردن رمز به دستگاه (رقمی را که شرکت به شما داده است را وارد می نمایید که البته می توان آن را حذف کرد) وارد منوی دستگاه می شوید.

پس از وارد کردن رمز 4 رقمی سیستم در مرحله  WARA UP  قرار می گیرد. که این گزینه به منظور هم دما شدن قطعات داخلی و میکروپروسیس های حساس به دما دستگاه با دمای محیط بسیار حائز اهمیت است .البته بعد از 10 ثانیه می توانید با فشردن دکمه OK  شروع به کاوش کنید اما بهتر است حداقل  50  ثانیه صبر کنید و بعد   OK کنید.

2.کلید باطری

هنگامی که دستگاه روشن می باشد و زمان گرم شدن اولیه سپری شده و در حالت عادی می باشد با زدن این کلید ولتاژ باطری نمایش داده می شودو می توانید وضعیت باطری را چک کنید.

3.کلید تفکیک با فشردن کلید (DISC)

دستگاه به حالت تفکیک (طبقه بندی فلزات) تغییر می یابد.باید توجه داشت حالت تفکیک دار فقط در sens و mode1 100 درصد مورد استفاده قرار می گیرد.

می توان با جدولی که در اختیار دارید فلز دفن شده در خاک را تا حد زیادی شناسایی کنید.این نکته مهم را در نظر داشته باشید که دستگاه  morgan 20000 حساسیت قابل توجهی به طلا دارد. بطوری که می توان با دستگاه های برند آلمانی و استرالیایی مقایسه کردو که البته از نظر برد مفید و ثبات این دستگاه به جهت تنظیم در خاک ایران بسیار بالاتر از دستگاه های دیگر می باشد. باید بدانید دستگاه morgan 20000 با کمترین و حتی بدون خطا در بحث تفکیک فلزات می تواند شما را به هدف برساند. زیرا کمترین بازه خطا را در اعداد اعلامی توسط دستگاه برای فلزات مورد نظر خود خواهید داشت.

توجه

با فشردن دکمه DISC   دوباره به حالت ALL METAL باز خواهید گشت.

4.کلید OK

دستگاه در هر موقعیتی که باشد با زدن این کلید به شورت اتوماتیک تنظیم شده و خود را با شرایط جدید زمین و محیط (از نظر دما و رطوبت) تطبیق می دهد. ضمنا کلیه تنظیمات کلید را ذخیره می کند.

 

5.کلید MENU

با زدن این کلید وارد منو شده و می توانید تغییرات لازم را انجام دهید.

 

6.کلیدهای جهت دار

هرگاه در حالت عادی این کلید ها را فشار دهید مقدار حساسیت تغییر می کند. و در زمانی که داخل منوهای حرفه ای هستید جهت تغییر مقادیر گزینه ها استفاده می شود.

صفحه نمایش LCD صفحه نمایش 2*16 کاراکتر همراه با چراغ پشت صفحه .برای جستجو در شب جهت نمایش وضعیت جستجو منوهای حرفه ای و نقطه یابی مورد استفاده قرار می گیرد.

پنل عقب دستگاه

  1. سوکت شارژر بعد از اتصال شارژ باطری به پریز 220 والت شهری فیش شارژر را به سوکت پاور پشت دستگاه متصل می کنیم.
  2. جک هدفون جهت اتصال هدفون به دستگاه می باشد.
  3. سوکت لوپ( COIL) فیش پنج پین که جهت اتصال انواع لوپ های ارائه شده به دستگاه می باشد.

لوپ ها ((COIL

  1. لوپ 50 سانتی متری
  2. لوپ 25 سانتی متری
  3. فریم پلیکانی 1.1 (لوپ یک متری در یک متر)
  4. لوپ یونیورسال (کابل 8 متری)

الف) لوپCM  50  جهت استفاده در شهر و مکان هایی می باشد که لوپ های بزرگ در عملکرد مشکل دارند. این لوپ با دسته مخصوص که قابلیت کشویی (کوتاه و بلند شدن به تناسب قد اپراتور) را دارد ارائه می شود.

ب) لوپ CM 25 جهت کاوش قطعات فلزی کوچک در اعماق کم همچنین جهت پاکسازی بخش سطحی منطقه مورد. نظر از ذرات و آلودگی های فلزی مزاحم برای کاوش بهترو دقیق تر با لوپ های بزرگتر استفاده می شود. مانند (سکه و یا انگشتر )

ج) فریم پلیکانی 1.1 (لوپ یک متر در یک متر) جهت کاوش برای اشیا فلزی با سطح بزرگتر استفاده می شود. که حتما باید یک نفر آن را در کنار اپراتور حما نماید. با این لوپ اشیا کوچک فلزی نادیده گرفته می شود.

د) لوپ یونیورسال این لوپ قابلیت تنظیم در ابعاد 2متر در 2متر مناسب می باشد. و به راحتی قابل حمل است و به دلیل قابلیت تنظیم به چهار اندازه کوچک از کوچک به بزرگ در هر نقطه و موقعیتی می توان از آن استفاده کرد.

پک باطری که شامل پک باطریA/12V 4.5  لیتیومی که جهت. سهولت کار اپراتور در داخل دستگاه (یونیت) قرار داده شده است.

شارژر شارژر مخصوص با فیش مخصوص جهت شارژ باطری با ولتاژ 220 ولت شهری.

اکنون که باقطعات و لوازم سیستم آشنا شدید حال به آموزش روش ره اندازی سریع می پردازیم.

راه اندازی سریع کار کردن با این دستگاه توسط دو نفر انجام می شود که نفر اول اپراتور. و نفر دوم حمل کننده لوپ است جهت راه اندازی سریع مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

  1. ابتدا باطری دستگاه را شارژ کامل نمایید/ فقط به وسیله شارژر مخصوص ارائه شده توسط شرمت توسط دکمه ON/OFF دستگاه را روشن کنید. و اجازه دهید تا شمارش معکوس آن تمام شود پس از شمارش معکوس شخص حمل کننده. لوپ آن را در فاصله 20 متری سطح زمین نگه داشته و اپراتور در فاصلهM 5 از آن قرار می گیرد. سپس دکمه OK  را فشار میدهد بعد از تنظیم اتوماتیک دستگاه به آهستگی  و با سرعت خیلی کم هر دو نفر شروع به حرکت می کنند.

در حالت عادی صدای تیک تیک در هر ثانیه یک بار شنیده می شود. و با نزدیک شدن فلز به لوپ سرعت تیک تیک آن افزایش می یابد.

هرگاه احساس کردید تنظیم دستگاه به هم خورده توقف کنید و کلید  OK  را فشار دهید. بعد از شنیدن بوق تنظیم و پاک شدن عبارت

AUTO TUNE  از روی صفحه نمایش دوباره شروع به حرکت کنید.

با عبور از روی فلز در بوق دستگاه افزایش فرکانسی صدا را خواهید شنید. و روی صفحه LCD  بارگراف نقطه یابی شروع به افزایش می کند که بالاترین شماره درست در بالای فلز مورد. نظر بدست می آید و نقطه دقیق را در وسط لوپ مشخص می کند.

پس از آنکه با راه اندازی سریع سیستم آشنا شدید. کمی با آن تمرین کنید و سپس به مطالعه بخش اپراتور حرفه ای بپردازید.

نحوه شارژ باطری

ابتدا شارژر مخصوص باطری را به برق شهری سپس فیش شارژر. را به جک مخصوص آن در پنل عقب یونیت وصل نمایید. حدودا 2 ساعت زمان شارژ کامل باطری می باشد. و زمان کارکرد باطری حدود 8 تا 10 ساعت است.

تنظیمات حرفه ای (ADVANCED)

در این قسمت به تشریح کامل سیستم می پردازیم و شما را با جزئیات سیستم پیشرفته MORGAN 20000 آشنا می کنیم.

با فشار دادن دکمه   MENUوارد گزینه های حرفه ای شوید. و هر بار که این دکمه را فشار داده و رها کنید . گزینه بعدی را مشاهده می کنید بعد از این که به گزینه آخر رسیدید. از زدن دکمه MENU  خودداری کنید و برای خروج دکمه OK  فشار دهید .

 

گزینه های MENU

  1. SENSITIVITY (حساسیت)

این قسمت مربوط به تنظیم حساسیت می باشد هر چه حساسیت به سمت 100 درصد نزدیک باشد برد. دستگاه افزایش می یابد و هر چه حساسیت کمتر شود برد دستگاه کاهش می بابد. و در عوض ثبات دستگاه افزایش می یابد که می توانید آن را روی عدد دلخواه تنظیم کنید.

با کم کردن SENSITVITY مقدار حساسیت دستگاه نسبت به تمامی اهداف. از قبیل آهنی و غیر آهنی و با ارزش و قطعات کوچک و بزرگ به یک اندازه کاهش می یابد. در هر صورت مقدار پیش فرض آن 90 درصد می باشد که اگر شرایط مورد نظر شما خوب بود می توانید روی 100 درصد هم تنظیم کنید. و اگر به نظر شما در آن منطقه ثبات خوبی نداشت می توانید آن را روی 85درصد یا کمتر تنظیم کنید. و بعد کلید OK  را فشار داده و تست کنید. اگر باز هم ثبات مورد نظر شما بدست نیامده دوباره آن را یک پله کم کنید و الی آخر.

نکته

در گوشه سمت راست بالا در صفحه نمایش مقدار SENS X  همیشه وجود دارد. و پس از زدن کلید OK  مقدار آن به مقدار تنظیم شده شما تبدیل می شود. و در تمام طول جستجو می توانید مقدار حساسیت را مشاهده کنید.

MODE(وضعیت)

وقتی که با کارایی این گزینه آشنا شدید به اعجاز مورگان 20000 خواهید برد. این سیستم دارای 6 حالت یا وضعیت می باشد. که با زدن کلیدهای طرفین به ترتیب روی صفحه نمایش ظاهر خواهند شد. در این جدول حالت های MODE توضیح داده شده است.

MODE1

در این حالت سیستم در حداکثر برد می باشد و اگر SENSITIVITY 100 درصد باشدو به ماکزیمم برد دستگاه خواهید رسید و حالت تفکیک دستگاه در این مد قابلیت اجرا دارد. همچنین در زمین های یک دست و عاری از آشغال و مواد مصرفی و مواد معدنی قابلیت فراوان دارد.

MODE2

در این حالت مواد معدنی و قطعات ریز تا حد زیادی نادیده گرفته می شود. حساسیت دستگاه نسبت به فلزات بی ارزش مانند آهن و آلیاژهای آن بسیار کاهش می یابدو در حالتی که نسبت به فلزات با ارزش مانند طلا و نقره و مس و برنز حساسیت مقدار کمی آفت می کند.

MODE3

این حالت هم مانند MODE2  عمل می کند با این تفاوت که درت حذف را زیادتر می کند. و تقریبا به قطعات بی ارزش هیچ پاسخی نمی دهد. و فقط فلزات بزرگ و با ارزش را کاوش می کند .میخ و پیچ های ریز کاملا حذف می شوند.

MODE SILENT1

مانند MODE1 می باشد با این تفاوت که در حالت عادی صدایی از دستگاه نمی شنوید. و فقط زمانی دستگاه بوق می زند که هدف به فاصله مورد قبولی رسیده باشد یعنی بارگراف حدود چهار مربع به جلو رفته باشد.

 

 MODE SILENT2

مانند MODE2 می باشد با این تفاوت که در این حالت عادی صدایی از دستگاه نمی شنوید. و فقط زمانی دستگاه بوق می زند که هدف به فاصله مورد قبولی رسیده باشد یعنی بارگراف حدود چهار مربع به جلو رفته باشد.

 

 MODE SILENT3

مانند MODE2 می باشد با این تفاوت که در این حالت عادی صدایی از دستگاه نمی شنوید. و فقط زمانی دستگاه بوق می زند که هدف به فاصله مورد قبولی رسیده باشد یعنی بارگراف حدود چهار مربع به جلو رفته باشد.

کسانی که با مشکلات زمین های کوهستانی و یا مکان های آلوده به قطعات ریز فلزی آشنایی دارند. می توانند اهمیت و ارزش MODE2 و MODE 3 را درک کنند. و در واقع قابلیت بسیار مهم این سیستم ارائه MODE  های مختلف می باشد.

توسط MODE2  و MODE3 شما به راحتی می توانید در زمین های معدنی کار کنید. در حالی که برد دستگاه نسبت به فلزات با ارزش فقط مقداری افت می کند.

سه مورد دیگر که به SILENT  معروف هستند نیز در سیستم وجود دارند. که برای ذف تیک تیک دستگاه می باشد و توسط این مودها شما در حالت سکوت به دنبال هدف و فقط هنگام کشف هدف صدا شنیده خواهد شد .

توجه

حالت MODE در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش دیده می شود. و در هر حالتی قابل مشاهده است. هنگامی که MODE  را تنظیم نمودید با زدن کلید OK  مقدار آن ثبت می شود. و در گوشه سمت چپ بالای تصویر این تغییر را مشاهده می کنید. علامت S در  MODES  نشانگر حالت سکوت می باشد.

FREQUENCY(سیتم ضد اختلالات الکترو مغناطیسی)

با تغییر دادن فرکانس کار دستگاه به راحتی می تواند از تداخلات امواج مزاحم جلوگیری کند. در صورتی به این گزینه احتیاج پیدا می کنید که نزدیک کابل های فشار قوی یا در شهر باشید. یا هر گونه منبع خارجی در نزدیکی شما ایجاد نویز می کند. در این صورت با فشردن کلید MENU گزینه FREQUWNCY را انتخاب کنید.

 
فرکانس برای لوپ 50 و25 از 1000 تا 1100 و برای لوپ های بزرگ از 700 تا 800 هرتز تغییر می کند.

 

نحوه استفاده از گزینه FREQUENCY را به شرح ذیل می باشد

هنگامی که دستگاه را روشن نمودید. و زمان گرم شدن WARM UP طی گردید و پس از آن مشاهده نمودی که دستگاه ثبات ندارد. و بوق آن خود به خود کم و زیاد می شود و دستگاه ثبات نداشت باید توسط FREQUENCY  نویز زمین را از بین ببرید.

برای لوپ های 25و 50 فرکانس از 1000 تا 1100 مگاهرنز و برای لوپ بونیورسال (پلیکایی) از 700 تا 800 هرتز قابل تغییر است.

BACK LIGHT

بعد از فرکانس با زدن دکمه منو گزینه BACK LIGHT ظاهر می شودکه مربوط به نور صفحه نمایش می شود. با زدن کلیدهای چپ و راست نور به حالت روشن و خاموش میشود. نور در شب مورد نیاز می باشد. بنابراین هنگامی که در شب در مکان های تاریک کار می کنید آن را روی حالت  ON  تنظیم کنید.

حالت تنظیم کارخانه روی AUTO می باشد اما هنگامی که دستگاه را روشن می کنید. به مدت 30 ثانیه نور روشن می باشد و میز با زدن هر کدام از کلیدها نور صفحه نمایش روشن شده. و پس از 13 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود و هنگامی که تنظیم آن را روی ON قرار می دهید نور صفحه نمایش دائما روشن می ماند.

هنگامی که نور صفحه نمایش روشن است. مصرف دستگاه 11 درصد افزایش پیدا می کند که عدد قابل ملاحظه ای می باشد.

بعد از گزینه BACK LIGHT با فشار دادن دکمه منو وارد گزینه CONTRAST می شوید.

CONTRAST یعنی نسبت سیاهی به سفیدی نوشته و علائمی روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. هنگامی که در نور شدید آفتاب کار می کنید ممکن است صفحه نمایش سیاه دیده شود. بنابراین باید توسط گزینه های چپ و راست مقدار آن را کم نمایید.

دامنه تنظیم کارخانه ای روی عدد 8 می باشد که تقریبا در همه. حالت ها تصویر خوبی ارائه میدهد فقط در صورت نیاز آن را تنظیم کنید.

LOOP

آخرین قسمت مربوط به منوی گزینه loop می باشد که شامل دو نوع لوپ است.

1.یونیورسال

  1. لوپcm 50

هنگامی که شما از لوپ یونیور سال استفاده می کنید. دستگاه را توسط کلید راست روی universal تنظیم کنید. تنظیم اولیه کارخانه هم روی همین حالت است.

توجه

اگر لوپcm  50 را وصل می کنید باید دستگاه در حالت DISC تنظیم باشد. تا به دستگاه آسیبی نرسد (البته در مناطق پر از آلودگی این عمل ثبات دستگاه را بیشتر می کند)

ولومVOLUME

از بازه 0تا16 قابل تغییر است و جهت زیاد کردن صدای بلندگو مورد استفاده قرار می گیرد. و با فشردن فلش های زرد رنگ روی پنل تغییرات اعمال می گیرد.

BACKLIGHT

به جهت خاموش و روشن کردن نور صفحه می باشد. که با فشردن فلش سمت چپ خاموش و با فشردن فلش سمت راست روشن و یا در حالت AUTO  می توان تغییر و تنظیم کرد.

BRIGHTNESS

در بازه 30 تا 100 قابل تغییر است برای کم یا زیاد کردن نور صفحه می باشد. با فشردن فلش های چپ و راست نور صفحه را می توان تغییر و تنظیم کرد.

CONTRAST

در بازه 0 تا 16 قابل تنظیم و تغییر است و برای کم و یا زیاد کردن نور حروف و اعداد.  LCD در نظر گرفته  شد که با فشردن فاش های چپ و راست تغییرات اعمال می شود.

PASSWORD

به جهت این که هر بار بخواهید وارد دستگاه شوید پسورد را وارد نکنید. می توانید با فشردن فلش چپ و انتخاب واژه OFF پسورد را خاموش کنید و با فشردن فلش راست مجددا پسورد را فعال نمایید.

باید ها و نبایدها

لطفا قبل از هر گونه استفاده از دستگاه حتما این بخش را بخوانید.

1.جهت شارژ باطری فقط از شارژر ارائه شده توسط شرکت استفاده کنید.

2.هنگام وصل یا جدا نمودن فیش ها با دقت عمل کنید و از بدنه فلزی فیش جهت جدا نمودن. آن استفاده نمودن آن استفاده کنید و هرگز کابل های رابط را به جای فیش نکنید.

3.هنگامی که سیستم روشن است لوپ را از آن جدا نکنید.

4.هر گونه ضربه شدید به پنال جلو و عقب دستگاه خارج از کیف به آن صدمه خواهد زد.

5.در هوای بارانی بدون استفاده از کیف چرمی از دستگاه استفاده نکنید. زیرا ورود هر گونه مایعات به درون یوئنیت اصلی موجب آسیب دیدن دستگاه می شود.

6.کلیدهای روی پنل دستگاه با کمترین فشار انگشت عمل می کنند. از استفاده از وسایل دیگر جهت زدن کلید خودداری کنید.

7.از بردن دستگاه نزد تعمیرکاران متفرقه خوداری نمایید و از دستکاری آن پرهیز کنید.

8.پس از هر بار استفاده از دستگاه در محیط خارج اجزای آن را تمیز نموده. و در داخل کیف برزنتی ارائه شده قرار دهید.

9.امواج تلفن همراه باعث بهم خوردن عماکرددستگاه می شود.

 

 

 

 

مورگان 20000

 

 

در اینجا توجه شما را به چند توضیه با ارزش جلب می کنیم.

هنگام حرکت شخصی که لوپ را حمل می کند بسیار آهسته حرکت کند. و سعی کند لوپ را کاملا موازی سطح زمین در ارتفاع حدود سی سانتی متر نگه دارید و از دادن تکان های عمودی به آن جلوگیری کند.

اگر زمین پستی و بلندی زیادی دارد یا دارای سنگهای بزرگ است. لوپ را کمی بالاتر نگه دارید و آهسته تر حرکت کنید تا از ثبات بیشتری بهره بگیرید.

در شیب های تند مسیر خود را به گونه ای انتخاب کنید که راحتتر راه بروید بهتر است. در این مکان ها دو نفر لوپ را حمل کنند و دقت کنند. لوپ همانند شیب زمین نسبت به افق کج نگه داشته شود. و با سطح شیب موازی باشد. در این گونه موارد هدف یافت شده روبروی لوپ جستجوگر قرار دارد و جهت حفاری بایددر مسیر عمود به سطح شیب باشد.

 

فلز مورد استفاده لوپ 50 لوپ  پلیکانی لوپ 25 لوپ 2.2
نیم سکه طلا 30 CM 20 CM 30 CM
قوطی نوشابه 90 CM 125 CM 95 CM 150 CM
ورق آلومینیوم15.15 70 CM 80 CM 65 CM 130 CM
ورق فلز برنج 15.15 90 CM 125 CM 80 CM 160 CM
ورق استیل بگیر15.15 110 CM 150 CM 95 CM 180 CM
ورق استیل نگیر 15.15 120 CM 160 CM 110 CM 190 CM
ورق آهن 15.15 90 CM 110 CM 95 CM 200 CM
ورق مس 15.15 80 CM 100 CM 70 CM 120 CM
مخزن سوخت بیست لیتری 190 CM 300 CM 160 CM 380 CM

 

 

روش استفاده دستگاه در حالت دیسک (تفکیک فلزات )

پس از تعیین دقیق مکان هدف لوپ را بالا نگه دارید و دستگاه را در حالت دیسک قرار دهید. و سپی لوپ جستجوگر را به صورت ثابت روی نقطه نگه دارید و به آرامی حرکت کنید. شماره ای که بر روی دستگاه نمایش داده می شود. نشان دهنده اشیا مختلفی است جدول زیر به شما کمک می کند. که تا حدود زیادی نوع فلز دفن شده زیر خاک را مشخص کنید. برای اطمینان بیشتر این عمل را سه بار تکرار کنید و اعداد اعلامی توسط دستگاه را با جدول ذیل تطبیق دهید.

 

 

 

طبقه بندی فلز زیر خاک

 

شماره قابلیت هدایت بر روی دستگاه                                    فلز احتمالی
سکه طلا 60 تا 65
ورق استیل نگیر 65  تا 70
ورق مس و اشیا کوچک نقره 35 تا 40
ورق آلومنیومی و قوطی نوشابه 44 تا 50
ورق آهن و اشیا آهنی کوچک و میخ 55 تا 60

 

 

مورگان 20000مورگان 20000

 

 

 

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  @karshenas_zarshenasan     

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس بلال صمدی : ۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۸





:: برچسب‌ها: فلزیاب , خرید فلزیاب , فروش فلزیاب , تعمیر فلزیاب , ارتقا فلزیاب , نمایندگی فلزیاب , مورگان 20000 , فلزیاب مورگان 20000 ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: